Leeg en “Leeg”

• Als we er vanuit gaan dat de de conjunctie van P met de lege conjunctie hetzelfde is als P zelf, dan is er maar één mogelijkheid wat de lege conjuntie kan zijn. Geef deze lege conjunctie.

• Wat is zou de lege disjunctie moeten zijn?

• Welke proposities worden voorgesteld door de volgende verzamelingen: ∅, en {∅}. We gebruiken hier dus de notie van propositie zoals deze in het college is ingevoerd. Ook deze definitie is op de webpagina te vinden.